Utrustning!

Tänkte visa er lite av min utrustning så ni vet hur jag ser ut på tävling :)

John Whitaker jälm! ÅHH min älskling! Finaste hjälmen i världen enligt mej!! kärlek till den<3

Deniro stövlar! Älskar dom med! använder bara dom på tävling så att dom inte ska bli slitna.

Kingsland ridbyxor! Love!

Animo kavaj! min skatt! sjukt snygg!

Som ni ser är allt detta dyra märkesgrejer, MEN, det är ju hästarna som betyder mest i mitt liv och det är det som jag vill lägga ner mina pengar på.

Jaja, kärlek till grejerna iallafall! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu