Vill man så kan man!

-Om man verkligen vill någonting så kan man lyckas! så tror/hoppas jag det är! man måste ha viljan för att lyckas! Och det kan jag säga att jag har. Jag är otroligt envis och har en vilja av stål. Jag vill så otroligt mycket! Jag vill få bra betyg, jag vill komma långt med bloggen, jag vill få en bra ponnykarriär, jag vill hoppa OS när jag blir stor!

Men problemet är att man måste ha en bra häst för att lyckas. Och det vet jag inte om jag kommer få. Jag har en bra ponny nu, men det är lixom storhästarna som räknas sen om man vill hoppa OS. Antigen får man väl spara ihop till en häst. Men lixom noway att man får en världscups häst för typ 100 000. Ne, skulle tippa på några milljoner. och dom pengarna har inte jag.
Alternativ två är ju att köpa en unghäst som har bra stam och sen hoppas att den blir bra när den blir äldre. inte så troligt att man har den turen.
Alternativ 3, Drömalternativet, är ju att nått företag tar kontakt med en och vill att man ska tävla deras hästar, men då måste man ju självklart synas inom ridsporten, annars kan dom ju inte ta kontakt med en.
Min mamma säger alltid till mej att man får vara om sej och kring sej om man vill lyckas inom ridsporten. skaffa kontakter lixom.
men ja, jag vet inte hur jag ska göra. Men en sak är säker, jag vill detta så otroligt mycket!!!!!!!




Jag VILL bli som ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu