Presentation!

För alla er som inte vet vem jag är så tänkte jag berätta det nu :)

Jag är en fjortonårig tjej med gott humör och en vilja av stål! Haha!
Föddes den 28 augusti 1997. Har bott lite här och var bla i nyköping(när jag var nyfödd), stockholm, olofström, hällevik och nu i sölvesborg :)
När jag var ca 2 år skilldes sig mina föreldrar så jag bor med mamma, storebror Oskar, lillebror Jack och "låssaspappa" klas här i Sölvesborg på en "hästgård". Eller ja man kanske inte kan kalla det hästgård riktigt eftersom det ligger typ mitt inne i stan (nästan), men på baksidan så har vi byggt stall, hagar och paddok! där står mina små ponnysar! :) Dahlåkras Juwel och Lilo! mer om dom i ett annat inlägg sen :)

Pappa, lillasyster Lovisa, Lillebror Joel och "låssas mamma" Anna bor i stockholm och dom brukar jag hälsa på ibland på loven och sådär! :)

Har även två hundar och en Katt. Dolly, stina och Bosse! :)

Mitt liv kretsar runt hästar, träning, tävling! det är det som snurrar i mitt huvud 24/7!
Jag tävlar i hoppning på LA nivå men siktar högre! Det jag verkligen vill i livet är att bli något inom ridningen! Jag VILL hoppa OS, EM, VM osv!! JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL! Haha, you get it ;) Men det är inte lätt när det är svårt...
Tävlar även lite dressyr men det är hoppningen som ligger mej närmst om hjärtat :)

Mer om mej får ni antagligen veta efter hand, men om det är nått ni undrar över så är det bara att fråga på!

Thats me! :) 

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu