Nu jävlar!

omajgaaad! Hade noll blogglust idag tills jag läste Lisas inlägg på ponnyochryttare!
http://ponnyochryttare.se/?p=5618
Åh läs det! hon beskriver det hela så jäkla bra! Precis så jag menar! :)
Att om man verkligen vill lyckas så kan man!
Och det vill jag SÅ JÄKLA MYCKET! jag vill verkligen bli Elitryttare och hoppa OS, EM, VM osv!
”vill du bli rockstjärna, ja men se till och bli de då”.. Så hade en man som föreläste på hennes skola sagt! Fan va bra! Ja, "vill jag bli elitryttare, så ska jag fan se till och bli det"! och det ska jag bli!!!
Det vill jag så jääääävla mycket! Ja ni fattar säkert det nu eftersom jag har tjötat om det en ganska bra stund nu, men YES, så är det! :D
"Det var han också väldigt klar med, att det kommer alltid finnas folk som tycker det är jobbigt att se dig lyckas och som vill se dig förlora." det sa oxå mannen som föreläste på lisas skola! Och så är det med! Men då är det bara och skita i dom och köra sitt eget race! stå upp för vem ni är och tro på er själva!
Som Linn (teamsl.se) brukar skriva och som jag även har skrivit på min header: if people are trying to bring you down, it only means that you are above them!

Nu är jag ännu mer taggad!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu