Mitt liv utanför hästarna!

Okej nog om hästarna. ni vill såklart veta lite om mitt liv utanför stallet.
Jag är en person som är ganska blyg och så mot nya människor. men när jag väl har lärt känna personerna lite så blir jag så mycket mer pratsam och så. Inte så att jag är helt tyst och sur när jag träffar nya människor! nej, sånn är inte jag, men jag är väl inte den som går ut i en folkmassa och pladdrar järnet precis ;)
Nu ska jag ge er ett litet exempel så ni fattar ordentligt! Tex i vår klass. Där är jag pratsam och skojjar å skämtar mycket! men såfort alla 8or, ni vet 8a 8b och 8c är tillsammans så blir jag tyst. Då vet jag inte var jag har alla.. För jag har ingen bästa kompis i min klass. Ingen som jag vet ALLTID skulle ställa upp, men jag är bra kompis med alla i klassen. do you get it? så lixom nån som ja brukar va med sticker till sina allra bästa kompisar och nån annan sticker till sina! och då känner jag mej lite ensam jao. men jag har mina vänner som jag vet att jag kan lita på i alla lägen, som finns när man verkligen behöver dom! Anna och Erika! det är dom som jag verkligen litar på i alla lägen! men sen har jag ju x antal andra vänner också som verkligen är super!


Jag, Anna, Erika och Maja på Öland 2011 :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu