Mina mål!

Tänkte pladdra lite om mina mål, kortsiktiga och långsiktiga! jag tycker det är jättebra att ha mål för då har man något att kämpa för!
Mina mål med juwel 2011 var att hoppa LB Regionalt och ta många placeringar och vinster där! check! det har jag verkligen gjort!! :) och så har jag kommit mycket längre! hoppat felfria LA med placeringar! förbättrat min ridning något enormt och haft riktigt kul på vägen!!
2012 är målen att fortsätta hoppa LA, kvala in till MSV, starta LA nationellt och bli riktigt säker där! sen msv debuten blir nog inte förrens 2013 eller slutet av 2012. beror på hur det går! men just nu ser det väldigt ljust ut!! :)
Och sen långsiktiga mål, är att få hoppa minst MSV B med juwel, hitta en fin storhäst att börja tävla med! förhoppningsvis klättra uppåt i klasserna. hoppa världscupen skulle inte suttit fel men lixom ;), men det är inget mål jag har precis. för det är väldigt få som får chansen att bli som roffe och malin baryard och dom... men det är det som jag VILL så grymt mycket!! Men inget är omöjligt! jag ska kämpa! aldrig ge upp! Fan, va jag vill detta asså!!
/E

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej,

Det är bra att ha mål, så jag tycker du ska ha kvar målet att komma med i världscupen. Tycker du ha gjort stora framsteg i hoppningen i år. Det kommer att gå bättre nästa år nu när ni är vana vid höjderna.

Kram

Karin i Luleå

2011-12-10 @ 22:51:49
Postat av: Emmy

Hej! Ja, jag vill ju det väldigt mycket iallafall!

Jaa, det går bara bättre och bättre hela tiden! :) kram!

2011-12-10 @ 23:19:49
URL: http://emmyochjuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu