im sorry!

Lite dålig uppdatering idag, men jag har somsagt varit i kristianstad hela dagen och handlat julklappar :) nu har jag köpt till alla utom mamma! ganska skönt att få det avklarat ;)) Köpte även en fin tröja som jag ska ha på skolavslutingen och julafton tror jag :) Sen på vägen hem så stannade vi på eko och köpte ett täcke till juwel. :) det han har nu har gått sönder. köpte typ ett regntäcke fast med foder. inte riktigt vintertäcke men typ övergångstäcke ungefär :) Blått var det! skulle även gått in på stablestore men dom stängde vid 3 och vi kom dit 20 över 3. CRAP! men det gör inte så mycket för jag skulle ändå bara kolla lite granna :)
Nu när jag kom hem kollade jag på världscupen i hoppning! :D Roffe kom 2a! så jäkla braaa! :)
Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu