Hur man mår....

Hur man mår, säger väl ganska mycket om en människa?
Mår man bra, är man offtast glad, pigg och snäll!
mår man dåligt, så är man offtast sur, ledsen, och arg...

Jag mår riktigt bra! jag är sjukt glad över mitt liv! att jag har fått chansen att ha en egen ponny och tävla! jag menar, det hade ju lika gärna kunna ha varit jag som hade fått gå ensam i korridorerna i skolan, eller det kunde ha varit jag som hade föreldrar som inte bryr sej, eller kanske inga föreldrar alls!
Men nu är det inte det, och det är jag sjukt glad över!

Det är sånt man kan tänka på ibland när man ser nån som mobbar. Den kanske inte mår så bra.
Den kanske har föreldrar som är missbrukare eller själv har blivit mobbade när dom var yngre.
Men det är såklart ingen undanflylkt. lixom "jag mår dåligt så jag får skada andra människor så att dom också mår dåligt bara för att det ska bli rättvist". det funkar ju inte! men man kan ju iallafall tänka på det.

-mår man bra, så gör man inte andra människor illa! så är det tror iallafall jag :)

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu