Göteborg horse show 2012

Jiiihaaaa! snart är det Göteborg horse show igen! längtar som tusan! :D Ska åka upp på lördagmorronen och gå hela lördan och söndan! :) fett nice yao!! :D
Det ska bli extra kul att gå på mässan detta året för förra så behövde jag köpa massa saker (dyra dessutom) men detta året så är det inget som jag verkligen behöver. Så iår kan jag bara kladda! :D typ köpa massa snygga tävlingsoutfits och sånt! :)) ska bli sjuuukt kul! det jag ser fram emot mest är väl världscupshoppningen på söndagen!
Förra året när Angelica Augustsson vann var det helt crazy i skandinavium! Härlig känsla!
Här är lite bilder från förra året :)
Rolf Göran Bengtsson!
Malin Baryard
Angelica Augustsson på ärevarvet!
Ludger Beerbaum
Svenska flaggan :)
Tagga Göteborg horse show 2012!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu