Dressyr!

Nu har jag ridit och fixat klart i stallet :) Mysiga stall

Jag red lite dressyr hemma i paddoken och det gick bara bra :) Bara det att halva paddoken var stenhård och halva var mjuk (fråga mej inte varför?) så jag hade inte så jätte mycket plats att röra mej på.
Skrittade fram ganska länge, sen trava jag och gjorde många små volter och lite skänkelvikningar. sen galopperade jag lite i slutet och övade på snett igenom och lite förvänd galopp. :)
Red bara 30 min typ eftersom jag hade så lite plats, men bättre än inget :)
Han behöver ju inte gå så hårt nu heller eftersom tävlingssäsongen är över och han ska snart få jullov :)

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu