Dahlåkras Juwel

Dahlåkras Juwel är namnet på min ponny serrö! han är en welsh valack, 7år d-ponny! Jag köpte honom för ca 1 år sedan och då hoppade han ungefär L:C. Han är en glad ponny som verkligen äääälskar att hoppa! Det är väldigt få gånger som jag har kommit hem utan rosett från en tävling med honom. :) Vi har nu tagit oss från LC till LA på ett år! Startade min första LA i sommras och där nollade vi och blev 2a!! :D snacka om att glädjetårar rann ner från mina kinder då!


Riktigt härlig känsla!

Min andra LA hoppade jag i fjällkestad och där fick jag tre ner. hoppade banan felfritt tills 7an som vi rev och sen blev han nog lite trött mot slutet och rev 10a och 10b. det var en väldigt lång och krävande bana så jag är ändå nöjd med resultatet.

Tredje LAn gjorde vi för några veckor sen i karlshamn! super runda, felfritt och fjärdeplacerade! Sjukt gött! så nu har jag alltså två felfria LAer och behöver bara en till för att kvala till Msv! men det ska vi inte våga oss på än eftersom min gosse är så ung och orutinerad. så vi kommer nog vänta med det till 2013 eller nått kanske ;) haha!

Så det var litegrann om juwelen!

vintern 2010-2011

Puss&kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu