Ändrade planer!

Hejsan bloggish! att åka till kristianstad och köpa julklappar sket sej, men jag har hunnit med massor annat idag :)
Först fixade jag allt i stallet, sen mockade jag och mamma hagen! efter det följde mamma med mej ut en runda i skogen med juwelisen! :) han var lite spänd och så för det blåste så mycket men annars gick det bara bra!!
Sen åkte jag direkt ut till klas( min "låssaspappas" ;P) jobb(hemmabutiken) och städade där! (gör det en gång i veckan för att tjäna lite pengar serrö). och nu sitter jag här :) ska aldeles strax gå och duscha! men vi hörs later! :)
Kram E

Kommentarer
Postat av: Amanda

va fina ni är!

2011-12-11 @ 13:20:04
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: Amanda

va fina ni är!

2011-12-11 @ 13:20:05
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu